Monday, May 3, 2010

Ada barang tak pakai? Jangan simpan, jual !



Penerangan dari Raja Kamil klick gambar di atas

Salam hormat;

Anda ada kasut, handphone, komputer atau barang-barang terpakai lain?

Barang-barang ni, kalau dibiarkan akan buat menyemak je kat stor belakang rumah tu.

Kalau nak buang, sayang. Dah lah nak dapat dulu bukan main susah, tapi, kalau tak buang,..ahh, serba salah pulak.

Ha, itulah dilemma saya beberapa bulan yang lepas. Sehinggalah baru-baru ini saya terjumpa satu cara bagaimana menukarkan barangan terpakai tadi kepada wang tunai.

Nak tahu caranya?

Ok, mudah sahaja. Anda lawati www.mudah.my, dan iklankan barangan terpakai tersebut.

Senang sangat, tak perlu daftar atau bayar apa-apa pun.

Baiklah, sebenarnya, tip di atas merupakan sedutan daripada produk terbaru Raja Kamil (www.rajakamil.biz)

Produk yang boleh didapati di http://dot-my.com/index.php?ref=riah771 , sebenarnya mempunyai :
-5 cara untuk buat duit di mudah.my
-2 cara untuk jadikan iklan anda menarik
-8 cara untuk tukarkan pelawat iklan anda kepada pembeli serta merta
-serta beberapa tips dan trik lagi.

Betul, semua tip itu anda boleh dapati di http://dot-my.com/index.php?ref=riah771

Sekarang ini, dapatlah anda jadikan rumah anda kemas sikit di samping mendapat pendapatan sampingan. Jual surat khabar lama pun belum tentu boleh dapat RM342 dalam seminggu.

Jangan lupa layari http://dot-my.com/index.php?ref=riah771 hari ini juga.

PS : Dengar cerita, produk ini akan dinaikkan harga dalam masa terdekat