Monday, November 2, 2009

“Sebab apa Multi-Level Marketing tidak disukai…”

Sebab apa orang ramai tidak mahu menyertai Multi-Level Marketing, bukan kerana modal yang dikenakan , bukan kerana produk yang dihasilkan tetapi kerana satu sebab iaitu tidak suka menjemput orang ramai menjadi ahli dengan kata lain tidak suka PROMOSI. Bayangkan produk MLM masih baru, kawasan pasaran yang terhad dan harga produk mahal dari kebiasaan produk menyebabkan agen sangat sudah hendak menjual produk. tersebut.

Oleh itu, anda termasuk diri saya memang tidak suka kepada perniagaan ini tetapi ingat, sudah ramai individu menjadi jutawan dari perniagaan tersebut.

Tahukah Anda!!!!

“35 peratus jutawan di Malaysia adalah Jutawan MLM. Nilai bisness MLM melebihi RM 4 billion. Angka ini memberikan satu petanda yang positif bahawa sudah tiba masanya MLM menjadi industri yang terhebat di dunia. Abad ke-21 adalah milik MLM…” siapa tak kenal DCL, CNI dll

Dengan mengunakan pendekatan baru, medium baru permasahan tersebut dapat diselesaikan. Dengan percambahan pengunaan Internet di seluruh dunia, pengunaan kard kredit/debit kard dan paypal . Lahirnya googel, you tube, yahoo, jaringan-jaringan social networking seperti facebook,. myspace, twitter dan lain-lain. Pengiklanan berbayar dan percuma di laman-laman web menyebabkan perkara tersebut menjadi lebih senang dan mudah.

Peniaga atau agen tidak lagi perlu bertemu atau bercakap dengan orang ramai (prospect). Mereka perlu MENGKLICK satu LINK ID di laman-laman web contoh seperti face book maka mereka menerima masej promosi dari agen (affiliate) atau peniaga. “Sangat mudahkan…..” tanpa membuang masa daftarlah di GDI (murah) atau GVO(termampu).


. Bak kata perpatah “tuah ayam nampak kaki, tuah manusia siapa yang tahu”. Impian akan menjadi kenyataan

Top Sites

http://www.alexa.com/topsites

Top Sites in Malaysia

http://www.alexa.com/topsites/countries/MY

No comments:

Post a Comment