Wednesday, November 18, 2009

GVO: TAHNIAH KEPADA MEREKA YANG TELAH MENERIMA BONUS BULAN OKT

Pertama sekali saya ingin mengucakan tahniah kepada mereka yang telah mendapat bonus buat pertama kali atau buat kali kedua, terutama mereka yang berajaya mendapat lebih dari usd 500 bonus bulan Oktober walaupun baru masuk bulan ke dua. Itulah buktinya bahawa plan 2X10 binary hybrid forced matrix GVO memang menguntungkan dan cepat berkembang terutama bagi yang rajin membuat penajaan.

Masih terdapat juga ahli yang hanya mendaftar tetapi tidak buat apa2 bayaran walaupun USD1 untuk free trial. Mereka ini tidak dapat login ke member area dan tidak dapat melihat senarai sillover atau melihat perkembagan yang berlaku dalam GVO. Memang tidak dinafikan ada yang masih ragu2 dan mengambil sikap tunggu dan lihat.

Bagi meraka yang tidak memunyai kredit kad, jangan bimbang, anda boleh dapatkan debit kad dari mana2 bank, sila rujuk: http://www.my09biz.com/FAQ.html

Beberapa orang yang pernah signup dahulu tetapi tidak buat bayaran, nama mereka telah dikeluarkan dari sistem, anda boleh register semula dengan menggunakan email yang baru. Beberapa orang telah hubungi saya dan menyatakan ingin sertai semula GVO setelah melihat bukti bayaran dari GVO. Ingin saya nyatakan, ini bukanlah kali pertama atau kali kedua GVO
buat bayaran tetapi telah lebih 12 tahun melalui Kiosk.

Sekali lagi saya cadangkan supaya sdr/i membuat penajaan suaya cepat dapat income yang lumayan berbanding dengan hanya menunggu spillover. Keada mereka yang baru sahaja menyertai GVO dan masih ragu2 tentang GVO di sini saya sertakan bukti bayaran GVO ke akaun paypal saya.Sila rujuk lan bonus GVO di http://www.my09biz.com/GVObonus.html



sekian, iklas dari

Dahlan
0134646186





No comments:

Post a Comment